• ny_back

BLOG

Perchè u saccu di a donna di pelle di cavallu pazzo diventa più luminoso quantu più hè utilizatu?

I sacchetti di donna in pelle di cavallu crazy diventeranu più brillanti mentre sò usati, chì hè determinatu da e caratteristiche di a pelle stessu.Hè un tipu di pelle chì diventerà più brillanti cù u tempu.

A pelle di cavallu crazy hè una spezia di pelle chì diventerà più è più lustrosa cù u passaghju di u tempu.Hè retro è stylish à u stessu tempu.A pelle di cavallu pazza hè fatta di embrioni tradiziunali di pelle di vacca di a capa superiore, più oliu di cavallu pazzo.L'oliu di cavallu pazzo quì ùn hè micca l'oliu estratto da u cavallu pazzo, ma un reattivu chimicu utilizatu per migliurà a superficia di a pelle di vacca.A pelle di cavallu pazza hà una superficia disordinata è disordinata, una forte sensazione di pelle vera, è pò dimustrà un effettu di cambiamentu di culore quandu hè torciata.Occupa a pusizioni di i prudutti high-end in u mercatu di pelle genuina, è hè ancu più dominante in u mercatu di sacchetti di pelle, cinture è calzature., per via di a so megliu flessibilità, hè sopratuttu adattatu per i prudutti di cintura high-end.

Cos'è Crazy Horse Leather?

U mo amicu, duvete avè intesu parlà di a pelle di vacca, a capa superiore di vacca, è ancu di agnello, ma avete intesu parlà di "pelle di cavallu pazzo"?

Credu chì parechje persone chì sentenu stu terminu per a prima volta sò cunfusi cum'è mè : sapia chì ti piace à aduprà ogni tipu di pelle d'animali per fà scarpi è sacchetti, ma avà site cusì pazzo chì ùn avete mancu. lasciate andà i cavalli ?Cute, cumu si pò tumbà i cavalli,,,) Certi pirsuni si dumandaranu ancu: Hè bè d'utilizà a pelle di cavallu, perchè aduprà a pelle di cavallu pazzo?Ci hè una differenza in l'usu di a pelle di cavallu pazzo?Stu tipu di pelle hè fatta di L'utensili portanu "pazzia" è infettà a ghjente?

In fatti, "cuoio di cavallu pazzo" hè solu un prucessu di coghju, u nome di un stile di pelle, è hè ancu chjamatu "cuoio di vacca pazza" in Taiwan è in certi rigioni.I cavalli pazzi ùn sò micca cavalli, sò veramente pelle di vacca!A mo vacca hè stupente, stu pezzu di vacca pò esse "soffiatu" per un annu!

Cume di a struttura di pelle di cavallu pazzo

Parechji clienti anu amparatu nantu à a nostra cumpagnia attraversu u situ web.Da tandu, ùn anu mai avutu un bonu tempu.Anu tagliu è tagliu, è ùn si ponu piantà.Una volta, per casu, anu vistu a nostra billetera artighjanali fatta di pelle di cavallu pazzo è cascò in a pelle.Hang, tutti i tipi di persone più ricche cumprà un set cumpletu di arnesi, cumprà pelle, è poi ghjucanu felice.Hè passatu un pezzu ch'e aghju persu a pelle.Aghju fattu alcune cose prima.Aghju fattu N copie di u libru retro di Crazy Horse Leather è l'hà datu in vari modi.Hà ricivutu diversi elogi è i clienti eranu assai soddisfatti è felici.Pienu di un sensu di realizazione ~ In fattu, a ghjucabilità di marchi di pelle hè assai alta, è ùn ci hè bisognu di attaccà à a forma.

Tipi di pelle di borsa di donna cumuni

pelle molle

Caratteristiche: Sensazione di manu cunfortu è delicata, linee chjaru, larga larghezza è dolcezza.

pelle di vacca litchi

Features: a pelle di vacchetta di u mudellu di Lychee hè ancu chjamata pelle shrunken, cù una struttura chjara, una bona forza è elasticità, una pelle grossa cù una texture piena, resistente à l'usura è faciule da cura.Se stu tipu di pelle hè utilizatu per fà un saccu, in generale hè abbastanza pisanti senza mette nunda in questu.

Cuir super ligeru

Caratteristiche: culore luminoso, impermeabile, a prova di umidità, superficia liscia, effettu bicolore, assai strutturatu, faciule da cura, ma faciule da graffià.

pelle PVC

Features: A pelle artificiale hè impermeabile, resistente à l'usura, faciule da cura è pocu costu.Parechji tessili di grande nome sò ancu fatti di materiale pvc.


Tempu di Postu: Dec-02-2022