• ny_back

BLOG

Chì ghjè a diffarenza trà a pelle PU è a pelle PVC?

Chì ghjè a diffarenza trà a pelle PU è a pelle PVC?
Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a tecnulugia di fabricazione è u nivellu di prucessu di pelle sintetica di materia prima hè stata assai migliurata in l'ultimi anni.Ma cum'è cunsumatori ordinariu, assai persone ùn sanu micca a diffarenza trà i materiali PVC è PU
1. U revestimentu di poliuretanu PU in i bagaglii hè divisu in dui tipi: PU di cola bianca di PU è PU di cola d'argentu.U funziunamentu di basa di a cola bianca PU è u revestimentu di cola d'argentu hè simile à quellu di u revestimentu PA, ma a cola bianca PU è u revestimentu di cola d'argentu anu una sensazione più piena, u tessulu hè più elasticu, è a solidità hè megliu, è a cola d'argentu PU. U revestimentu pò sustene a pressione di l'acqua alta, è u revestimentu PU hà permeabilità à l'umidità, ventilazione, resistenza à l'usura, etc., ma u costu hè altu è a resistenza à u clima hè povera.

2. Comparatu cù u revestimentu PU, u tessulu di u fondu di u revestimentu di PVC hè più diluente è più prezzu, ma a film di revestimentu di PVC ùn hè micca solu tossicu, ma ancu faciule d'età.A più impurtante, a sensazione di u revestimentu di PVC ùn hè micca bonu cum'è quella di u revestimentu PU.A capa hè bona, è a tela hè sempre relativamente dura.S'ellu hè brusgiatu cù u focu, u gustu di tessili rivestiti di PVC hè assai più grande di quelli di tessili rivestiti di PU.

3. In più di a diffarenza in u sensu è u gustu trà i tessuti PU è PVC in i bagaglii, ci hè un altru puntu chì u revestimentu PU hè in generale di pelle, mentre chì u PVC hè cola.

4. U prucessu di fabricazione di pelle PU hè più cumplicata chè quella di pelle PVC.Siccomu a tela di basa di PU hè un materiale PU di tela cù una bona forza di tensile, in più di esse revestitu nantu à a cima di u tela di basa, u tessulu di basa pò ancu esse inclusu in u mità.L'esistenza di u tela di basa chì ùn pò micca esse vistu da l'esternu.

5. I pruprietà fisiche di a pelle PU sò megliu cà quella di a pelle di PVC, cù resistenza tortuosa, bona dolcezza, forza di alta tensione è permeabilità di l'aria (senza PVC).U mudellu di pelle PVC hè fattu da pressa calda cù un rullu di mudellu d'acciaio.U mudellu di pelle PU hè di utilizà un tipu di carta di mudellu per riscalda è pressu a superficia di a pelle semi-finita prima, aspittà chì si rinfriscà, è poi separà a pelle di carta per u trattamentu di a superficia.U prezzu di a pelle PU hè più di u doppiu di quella di a pelle di PVC, è u prezzu di a pelle di PU cù certi esigenze speciali hè 2-3 volte più altu ch'è quella di a pelle di PVC.In generale, a carta di mudellu necessariu per a pelle PU pò esse usata solu per 4-5 volte è serà scrapped.A vita di serviziu di u roller di mudellu hè longa, cusì u costu di u pelle PU hè più altu ch'è quellu di u pelle PVC.

In questu modu, finu à chì capiscenu e caratteristiche trà i dui, hè assai più faciule per i cunsumatori non prufessiunali per identificà se u bagagliu hè PU o PVC.Hè solu bisognu di distingue da i seguenti trè punti: prima, u sensu, Pu hè suave è elasticu, mentre chì u pvc hè più duru è si senti male à u toccu.Siconda, fighjate à a tela di basa, a tela di basa di pu hè più grossa è a capa plastica hè più fina, è quella di pvc hè magre.U terzu hè brusgiatu, u gustu di pu deve esse più liggeru dopu à brusgià.

Basatu nantu à ciò chì sopra, pudemu ancu chjappà una cunclusione: relativamente parlante, u funziunamentu di a pelle PU hè megliu cà a pelle di PVC, è a qualità di u bagagliu PU hè megliu cà quella di i bagaglii di PVC!

borsa di pelle di grande capacità per donna


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022