• ny_back

BLOG

Chì sò e categurie di sacchetti di donna?

Parechji picciotti ùn anu micca osservatu i sacchetti utilizati da e ragazze, perchè i picciotti ùn anu micca attentu à questi dettagli.I sacchetti sò una funzione còmuda per i picciotti per almacenà e cose, ma per e ragazze, a funzione di i sacchetti hè assai più cà quadratu E cose chì deve esse purtate sò cusì simplici, cum'è certi picciotti piace à cullà ogni tipu di orologi, i sacchetti sò ancu un simbulu per e ragazze, parechje ragazze delicate spessu sceglienu sacchetti diffirenti in diverse occasioni , In fatti, u statutu di e ragazze pò ancu esse vistu da u saccu.I picciotti ponu guardà i seguenti per capiscenu u statutu di e donne.

1. Sacchetti diagonali

Status: shopping / scontri boudoirs / oggetti di riunione

I sacchetti di messenger di moda è cunfortu sò i preferiti di parechje ragazze.U più grande vantaghju di portà una borsa di messageria in a strada hè chì ùn pò micca solu liberà e vostre mani, ma ancu ùn pare micca troppu voluminosu cumparatu cù un saccu, è hè più faciule di trasportà.Di sicuru, hè u più adattatu Out of the street.

In l'estiu romanticu, hè cusì maravigliosu di mette una falda dolce, porta un saccu di moda è cunfortu à traversu, invitate uni pochi amici intimi, vaghjimu cunfortu è riri inseme in i carrughji.

2. Picculu saccu

Status: Andà à travaglià / fà affari / incontri

Parechji travagliadori urbani di collu biancu piace assai sacchetti.I sacchetti squisiti sò un bonu cumpagnu per punti extra in vestiti.Sia per andà in u travagliu o assistendu à riunioni di cummerciale, ponu facilmente rinfurzà a struttura generale di moda di vestiti.

Cusmetichi simplici, ducumenti di travagliu necessarii, è caricatori necessarii... Ancu s'ellu ùn avete mai indovinà ciò chì hè in u saccu di una zitella, s'ellu si va à travaglià o in una data, un saccu chjucu deve esse più cà abbastanza.

3. Backpack

Status: Scola/Viaghju

U backpack in i ghjorni studianti hè un paisaghju caldu in a memoria di parechje persone.A mochila chì pò esse "imballata" pò avè purtatu u vostru travagliu duru è sudatu quandu avete travagliatu duru ghjornu è notte per luttà per i vostri sogni.Di sicuru, i sacchetti sò ancu unu di l'articuli must-have per parechje ragazze quandu viaghjanu.

4. Borsa di tela

Status: Shopping / Party

Grandi spazii, durable è forti, è versatili sacchetti di tela sò stati assai populari in l'ultimi anni.Spessu pudemu truvà sacchetti di tela nantu à a strada.Ch'ella sia purtata a manu o nantu à una spalla, hè assai adattatu.Veni cun l'arte Fresca è unicu aroma.À u listessu tempu, u saccu di tela hè ancu assai bassu, è ùn farà micca chì l'altri sentenu chì ci hè una sensazione di mostra, cusì parechje ragazze sceglieranu ancu sacchetti di tela quandu si riuniscenu cù alcuni amichi intimi.


Tempu di Postu: Feb-21-2023