• ny_back

BLOG

Insegni à sceglie a borsa adatta per voi

Insegni à sceglie a borsa adatta per voi
Cume si dice, un arbre, un bodhi, un fiore, un mondu.In fatti, i nostri sacchetti di donna sò ancu u nostru picculu mondu.U stilu di u saccu chì piace à e donne è e cose in l'internu ponu riflette u caratteru di una donna.Allora, cumu si deve esse sceltu i sacchetti di e donne?
1. Sceglie secondu l'altezza:
1. Se l'altezza di una zitella hè di circa 1,7 metri, deve esse elettu un saccu cù una lunghizza verticale di circa 60 cm, solu abbastanza per fassi una rivista;
2. Se l'altezza di e ragazze hè sottu à 1,6 metri, anu da sceglie un saccu cù una lunghezza horizontale di circa 50 cm, perchè a proporzione di u corpu pò esse stendu.
Siconda, secondu u corpu à sceglie:
1. E ragazze chì sò alte è magre, e ragazze cù stu corpu ponu dì chì parechji stili di sacchetti sò più versatili, è a dimensione di sacchetti, sacchetti di spalla, è malefici pò esse basamente cuntrullati, ma s'ellu hè veru Se vulete purtari un picculu mini bag, pruvate à sceglie una catena cù una catena più longa è aghjustate da e spalle à a cintura.
2. Per e ragazze petite è plump, pruvate di sceglie un saccu chjucu, un saccu di spalla grande o un saccu di bucket, chì farà chì a vostra figura pare più corta è gonfiata.
3. E ragazze cù una figura plump ponu sceglie un saccu di donna cù un disignu curvatu, pruvate micca di sceglie una forma quadrata, perchè una borsa di donna cù una curvatura vi farà vede più curvaceous, è pruvate micca di sceglie una forma chì hè troppu chjuca. Borse di donna, questu vi farà vede grassu.
Trè, secondu l'occasione di sceglie:
1. Borse per l'usu di ogni ghjornu: Pudete sceglie una dimensione un pocu più grande, perchè pudete mette più cose quandu esce.
2. Borse per l'occasioni furmali: Avete da cumprà un saccu cù materiale è pelle megliu.Cume per andà in una data, riunite cù amiche, assistendu à una festa d'anniversariu, etc., a qualità è u travagliu sò un pocu di qualità hè a vostra scelta sàvia.
U saccu di ogni zitella pò riflette u temperamentu è a personalità di a zitella.Quellu chì vi cunvene hè u megliu.Ùn avete micca à paragunà troppu in u prezzu.Hè sàviu di sceglie u saccu chì vi cunvene secondu e vostre cundizioni ecunomiche.
Quartu, riferenza di compra di borse di donna:
U saccu hè più eleganti è currisponde bè.U stilu di plaid ùn esce mai di stile è pò esse cumminatu cù una falda simplice o jeans.
2. U materiale hè grossu, u culore ùn hà micca aberrazione cromatica, a zip hè liscia, a manufatta hè bella, pò cuntene assai cose, un picculu ombrello, un telefuninu, è un biberon pò esse facilmente misu. ci sò picculi sacchetti internu chì ponu mette e cose chjuche separatamente, portanu nantu à u spinu Shopping per l'alimentazione, shopping, è piglià i zitelli fora à ghjucà ùn sò micca prublemi.
3. Neru hè versatile, pò esse usatu per viaghji di ogni ghjornu è occasioni formali.
Sceglite DICHOS, uttene sacchetti soddisfatti

Borse a tracolla high-end


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022