• ny_back

BLOG

E donne curtite è grasse sò adattati per portà sacchetti verticali o sacchetti horizontali

E donne curtite è grasse sò adattate per portà sacchetti verticali!
Pudgy ladies m'ascolta: Diu ùn hè micca abbastanza generoso per dà à tutti un corpu mudellu.Agisce avà, attraversu a piccula magia di vestiti è abbinamenti, pudete vede slim ancu s'è vo site un pocu grassu o un pocu cortu è grassu!
Sottu vi guidaraghju cumu abbinà i vestiti, perchè l'omi è e donne si vestanu in modu diversu, per piacè sceglite u seguitu partitu chì vi cunvene:
1. Sia chì a cima si mette bè, preparanu una cima cù una cintura assai bè, è assicuratevi chì a cima hè tagliata assai bè, perchè ùn sia micca messy quandu u cinturione hè ligatu.lu
Hè sbagliatu di portà un tracksuit baggy casualmente senza fiducia in a vostra figura, vi farà vede cortu è grassu.
2. Mostra a vostra forma di corpu.Una giacca negra stylish hè assai impurtante per vede a forma di u vostru corpu.Stile u vostru cù un top-lunghezza di l'anca è una gonna turnata per linee dritte perfette.Ùn lasciate micca un tutale mediocre arruvinà a vostra liscia generale.

3. Match secondu a proporzione, currisponde à a falda di ghjinochju è pullover.Questu divide u corpu in trè sezioni, creendu una curva più slimmer.Evite di portà un mantellu nantu à una falda longa, perchè vi farà appare più corta.Invece, duvete mette una giacca.
4. Sceglite a stampa ghjusta è cercate qualchi stampe exquisite: i culori sò quasi listessi, è quelli mudelli disordinati ùn sò micca adattati per voi.Ùn vi sia tentatu da stampe grandi è taglienti chì ponu accentuà solu a vostra larghezza.
5. Purtate a biancheria intima ghjustu.A biancheria intima interna liscia hè assai impurtante, cum'è a biancheria intima senza saldatura è a biancheria intima di taglio semplice.Evite di portà biancheria intima chì appiattisce i vostri petti cum'è un detonatore è un bikini cù segni evidenti.
6. Per stende a vostra petite figura, site assai adattatu per portà una falda longa chì hè più longa ch'è larga.E faldes curtite cù longu è larghezza simili sò u vostru tabù.Questu vi farà apparire boxy è chunky.
7. Corsu armunia, ricordate: cima corta + fondu longa = alta.Pantaloni sottili è una cima corta ponu creà un effettu slender.È cortu in cima + cortu in fondu = cortu.A robba corta pò fà più corta.
8. Camicie scure avarà un effettu slimming megliu, è a cima di u corpu vi pare più altu se u corpu superiore hè ristrettu.L'effettu hè naturalmente bonu, è cù più slacks slim-fitting, pare bè per i picciotti corti è grassi.

9. I pantaloni neri facenu più magre, è i pantaloni neri per i picciotti corti è grassi anu ancu un bon effettu.Sè vo site più magre, vi pare più altu.
10. U listessu culore di i scarpi è i pantaloni pò stende a forma di i gammi, cusì l'omi curti è grassi anu da cunsiderà u culore di i so pantaloni esistenti quandu sceglie i scarpi;hè relativamente praticu di sceglie i scarpi di culore scuru.
11. U vestitu da cima à fondu deve avè un tonu basicu, vale à dì, i culori cuntrastanti di a cima è di u fondu di u vestitu di u corpu tutale ùn deve esse troppu disparate, è hè megliu aduprà u listessu culore o culori simili.L'omi cù una statura corta sò generalmente micca adattati per portà vestiti brillanti è culuriti cum'è rossu, giallu è biancu, mentri l'omi più magre duveranu portà più vestiti di culore chjaru per espansione a so dimensione.
Per d 'altra banda, duvete avè fiducia in sè stessu.A fiducia hè sempre a fonte di u vostru vestitu.


Tempu di Postu: 27-Jan-2023