• ny_back

BLOG

Cumu caccià u saccu biancu macchiatu E chì fà si a robba hè macchiata

Colpu di talentu 1:
Per prevene i sacchetti di pelle bianca da a macchia, fate sempre attenzione à l'oliu, l'impermeabilizazione, a prutezzione di u sole è a prevenzione di u focu.In più di coccia, pudete ancu piglià una parte di formaldehyde (concentrazione 30%) è dissolve in 3 parte d'acqua.Aduprate sta suluzione aquosa per pitture sacchetti di pelle bianca è siccate.Allora applicà a suluzione shellac (una parte di shellac, 10 parte d'alcool), cusì hè faciule per riduce a macchia.

Espertu colpu 2:
Quandu scontru u prublema di cumu si pulisce a tintura di u saccu di pelle bianca, pudete aduprà un purificatore di schiuma neutru (u tipu di scuma bianca pura).Basta à seguità u metudu di solitu di lavà i sacchetti di tassel è pò esse risoltu.

Talent Coup 3:
In circustanze normale, se a tintura di u saccu di coghju biancu ùn hè micca seriu, pudete pruvà di pulizziari cù pasta di denti.Sceglite a pasta di denti ordinariu, stringhje nantu à a parti macchiata, è scrub delicatamente cù a spazzola chì di solitu spazzole i scarpi, è u prublema di cumu pulisce a macchia di sacchetti di pelle bianca pò esse risolta prestu.

Colpu di talentu 4:
Ci hè parechje manere di pulizziari la tintura di u saccu di coghju biancu, è u metudu chì ùn dannu micca u saccu di coghju biancu hè di strofinate vigorosamente cù una goma.In ogni casu, questu hè veramente laboriosu, perchè s'ellu ùn site micca inattivu è ùn avete nunda à fà, pudete sceglie di utilizà l'oliu essenziale o una spugna pulita per sguassate u lustramentu di scarpi chì generalmente pulite i vostri scarpi.

Cosa da fà se u saccu biancu hè macchiatu da a ropa

1. Pudete sceglie di utilizà un balsamo o una spugna pulita per sguassate u lustru di scarpi chì sò generalmente utilizati per pulizziari i scarpi;

2. Pudete aduprà un pulitore di schiuma neutru (u tipu chì hè schiuma bianca pura), è pò esse risolta secondu u metudu di solitu di lavà sacchetti;

4. In circustanze nurmale, se u saccu di coghju ùn hè micca macchiatu seriamente, pudete pruvà à pulizziari cù pasta di denti.Sceglite u dentifricu ordinariu, spressu nantu à a parti macchiata, è scrub delicatamente cù a spazzola chì di solitu spazzole i scarpi, è u prublema di a tintura di sacchetti di pelle pò esse risolta rapidamente.

Impedisce à i sacchetti di pelle da a macchia: sempre attenti à l'oliu, l'impermeabilizazione, a prutezzione di u sole è a prevenzione di u focu.Pudete ancu piglià una parte di formaldehyde (concentrazione 30%) è dissolve in 3 parte d'acqua.Soluzione di shellac (1 parte di shellac, 10 parte d'alcool), chì facilita à riduce a macchia.


Tempu di Postu: 26-Nov-2022