• ny_back

BLOG

quantu à urganizà borse

A borsa iun accessori indispensabile per ogni vestitu.Veninu in tutte e forme, dimensioni è disinni, è ogni donna pussede almenu unu o dui.In ogni casu, cù a compra di u saccu vene u prublema di l'urganizazione.Parechje donne anu un tempu duru à urganizà e so borse, spessu scurdate o misplacing.L'urganizazione di a vostra borsa pò esse cum'è un compitu ardu, ma cù i cunsiglii è i trucchi ghjusti, pò esse fattu cum'è un prufessore.

Eccu alcuni cunsiglii per aiutà à urganizà a vostra borsa:

1. Organizà a vostra cullezzione

U primu passu per urganizà a vostra borsa hè urganizà a vostra cullezzione.Andate à traversu i vostri borse è sguassate di quelli chì ùn avete più bisognu, utilizate o vulete.Donate o vendite quelli borse chì sò in boni cundizioni.Questu aiuterà à fà spaziu per a vostra cullizzioni attuale è l'articuli chì avete aduprà.

2. Sort your handbags

Una volta chì avete urganizatu a vostra cullezzione, ordinate e vostre borse per dimensione, culore è scopu.Per esempiu, pudete aduprà una sezione per un picculu clutch, un altru per un saccu di ghjornu, è un altru per un saccu di sera.Sta categurizazione farà più faciule per voi per truvà ciò chì cercate.

3. Aduprate cuntenituri chjaru o divisori

L'usu di cuntenituri o divisori chjaru hè un modu efficace per mantene a vostra borsa organizata è visibili.I cuntenituri di plastica trasparente permettenu di vede facilmente u cuntenutu mantenendu senza polvera.In alternativa, pudete aduprà divisori di cassetti per mantene e vostre borse in verticale è organizate nantu à i scaffali.

4. Appendi à a porta

Se tenete un spaziu limitatu, cunzidira à utilizà a parte posteriore di a porta per impiccà borse.Questu pò esse fattu cù un ganciu chì pende nantu à a porta o un urganizatore suspendu.Quandu aduprate a parte posteriore di a porta, assicuratevi di appiccà u saccu cù i cinturini per mantene intactu.

5. Scacciate in borse di staggione

L'immagazzinamentu di tote staghjunali separati da a vostra cullezzione principale hè un modu fantasticu per mantene l'urganizati è fora di a strada.Aduprate un saccu di polvera o una scatula di polvera per almacenà u tote in un locu frescu è seccu, luntanu da l'umidità è u sole.

6. Pulite è mantene a vostra borsa

Infine, una volta chì avete urganizatu i vostri sacchetti, hè impurtante di pulizziari è di mantene regularmente per mantene l'aspettu bè.Asciugà cun un pappu umitu dopu l'usu è guardate bè.Evite di mette nantu à u pianu, perchè questu pò dannà a pelle o altri materiali.

In cunclusioni, l'urganizazione di a vostra borsa hè una parte impurtante di mantene i vostri accessori intactu è facenu più faciuli di truvà.Aduprate sti cunsiglii per creà un sistema chì travaglia per voi è a vostra cullezzione.Sarete sorpresu quantu rapidamente pudete truvà a borsa perfetta per ogni vestitu.


Tempu di post: May-06-2023