• ny_back

BLOG

Cumu trattà cù a billetera purtata?Metudu di riparazione per u portafogli

A billetera hè faciule da portà è sbuchjata dopu avè usatu per un bellu pezzu, soprattuttu in i cantoni.Una volta purtata, diventerà più è più seriu.Avà vi dicu cumu si tratta di a billetera purtata?

Cumu affruntà cù a billetera purtata

1. Asciugà a billetera prima pulita, poi applicà u biancu d'ova nantu à u locu purtatu, è poi applicà una strata di lucidatura di scarpi quandu u biancu d'ova hè seccu.U culore di lucidatura deve esse sceltu secondu u culore di u saccu.I sacchetti neri duveranu esse chjappi cù lucidatura di scarpi neri, mentre chì i sacchetti di luce anu da esse chjappi cù lucidi bianchi.Dopu a pittura, aspittà finu à chì u lustru di scarpi si secca.Sè avete a paura chì e vostre cumpetenze ùn saranu micca liscia duie volte, pudete mischjà u biancu d'ova è u lustru di scarpi.Per un effettu megliu, applicà una altra capa di oliu luminescente, è a zona purtata ùn serà micca vista.

2. S'ellu ùn ci hè micca smaltu di scarpi, pudete puru sceglie crayons.Sceglite crayons cù u listessu culore chì a billetera per smear nantu à a parte purtata di u saccu di coghju è strofinate delicatamente.Dopu chì a cera s'infiltra in a pelle, i marchi di usu seranu cuparti.

Cumu evità l'abrasione di a billetera

Ancu i più belli prudutti di pelle ùn saranu micca lasciati da vede.Avemu ancu bisognu di elli ogni ghjornu: sò simplici quant'è i bisogni di ogni ghjornu, ancu accumpagnanu u nostru viaghju in u mondu.Dunque, ùn importa micca i scarpi di coghju, l'ornamenti di coghju, i sacchetti di coghju, i sacchetti di viaghju, i guanti di coghju, etc.

In generale, una solu suluzione di sapone hè abbastanza per a pulizia è u mantenimentu di ogni ghjornu (umidificate cù un rag è poi sguassate. Ùn mai immerse a bolla di pelle in acqua per a pulizia).U pulitore di pelle chì si trova in u mercatu hè ancu assai efficace, è cuntene lubricante, chì pò mantene a dulcezza di a pelle stessu.A terra stubborn pò avè bisognu à esse trattata cù un detergente suave o un trattamentu di pulizia prufessiunale.

Se a pelle hè purtata, pudete applicà una crema per a cura di pelle incolore non grassa, lasciate penetrà lentamente, è poi pulisce cù un tela pulita è suave, chì pò fà chì a pelle brilla di novu è impedisce a pelle di siccà.

Mini borsa messenger à catena quadrata retro da donna A


Tempu di post: 16-Jan-2023