• ny_back

BLOG

Cumu trattà cù l'indentazione di u saccu?

1. Pudete mette una spugna umida nantu à questu, è ligeramente ligera mentre u ferru hè in u cuntrollu di a temperatura, è l'arrugazioni nantu à u saccu di coghju sparirà 2. Pudete mette u stuffing in questu, è i pieghe spariranu dopu à un periodu di tempu.3. Pudete aduprà Blow l'aria calda di l'asciugacapelli nantu à u crese, è lasciate per circa 5 minuti dopu u soffiu, è u crease sparisce gradualmente.
Metudu di cura di u saccu 1. Pulizia di u saccu
1. Serie Leather: Quandu sguassate, per piacè aduprà oliu ligeru per strofinallu nantu à a parte macchiata.Se u saccu ùn hè micca in usu, per piacè imballà in un saccu a prova di polvera, mette in un locu seccu, è ùn stringhje micca.
2. PU, serie PVC: Quandu sguassate, ùn aduprate micca sustanzi chimichi per evitari cambiamenti chimichi è affettanu l'apparenza.Hè ricumandemu d'utilizà acqua pulita o oliu di pulizia specificu per asciugà a parte macchiata.Se u saccu ùn hè micca in usu temporaneamente, per piacè imballà in un saccu a prova di polvera, mette in un locu seccu, è ùn stringhje micca.
3. Panni: mischjà cù acqua è detergente, è sguassate nantu à a parti macchiata.Se u saccu ùn hè micca in usu temporaneamente, per piacè imballà in un saccu a prova di polvera, mette in un locu seccu, è ùn stringhje micca.
2. I metudi generale di pulizia è mantenimentu
1. In generale, a maiò parte di i sacchetti di pulizia usanu prima una spazzola di pulizia o un pannu di cuttuni pulitu adattatu per diversi materiali per sguassà a polvera è a terra.
2. Se i sacchetti di coghju sò sguassati cù un pulitore di pelle, a tela di lenti per i vetri hè generalmente un aiutu economicu è faciule d'utilizà.Pixie Franc pò ièssiri usatu comu tramindui un conditioner è un remover macchia;L'oliu d'aliva pò ancu esse usatu cum'è una di e boni scelte per u mantenimentu di a borsa.
3. U lapis è a goma di sfera cù un grisgiu è un biancu à i dui estremità pò esse usatu cum'è strumentu di pulizia per i sacchetti di suede.S'ellu hè pocu bruttu, pò esse sguassatu cù una gomma bianca chì normalmente sguassate i lapis.A terra seria, pò esse sguassata strofinendu l'estremità grisa di a gomma di a penna à sfera, perchè a frizione hè più forte, ma deve esse più ligera per evità danni à u saccu.
4. Per pulizziari u saccu di nylon è u pane di tela, pudete appughjà delicatamente a superficia di u saccu cù un pappu umitu senza gocce.Eccettu per i sacchetti di sita, di sita è di satin, pudete pruvà à applicà a pasta di denti nantu à un cepillo di denti per a pulizia lucali.5. Indipendente di u materiale di u saccu, deve esse postu in un locu ventilatu per seccu in l'ombra dopu a pulizia.Ùn pigliate micca à u sole per a fastness, perchè u saccu dopu à scrubbing cù l'acqua hè u tempu più vulnerabile, è hè espostu à a temperatura alta brusca., chì pò fà chì a borsa sguassate o a pelle per diventà dura è fragile.
6. Pack u hardware per mantenimentu è sguassate cù un pappu seccu dopu l'usu.S'ellu hè ligeramente oxidatu, pudete pruvà à asciugà delicatamente u hardware cù farina o pasta dentale.
Trè, mètudu spiciali di trattamentu di macchie
1. Quandu u saccu di coghju biancu hè ligeramente giallu, pudete aduprà una spazzola di denti immersa in un pocu detergente neutru per asciugà tuttu u saccu.À questu tempu, a parte di cucitura pò esse eliminata cù un vechju spazzola di denti.
2. Quandu ci hè a terra attaccata, sguassate delicatamente cù una gomma, è infine appricà cù cura cù una pasta di pelle incolore.
3. U saccu biancu puro pò ancu esse trattatu cù diluted 84 disinfectant o bleach, è una prova di piccula scala hè necessariu prima di l'usu.
4. Per a serie di sacchetti marroni, pudete pruvà di sguassate cù buccia di banana, chì ponu pulisce i sacchetti è facenu più puliti.
5. I macchi d'oliu pò esse eliminati cù detergente o diluted with acid oxalic prima di a pulizia, è poi sguassate l'area contaminata cù un spazzola di denti, è poi rializà u trattamentu di rutina.
6. Metudu di rimozione di scrittura ballpoint: calligrafia Ballpoint cù tessuti culuriti pò esse trattatu cù 95% alcolu, o prima di pulisce, aduprà Amway per spazzola direttamente nantu à a scrittura, ùn tocca l'acqua, è tratta di rutina dopu à 5 minuti di parcheghju.
7. A cola nantu à u saccu pò esse sguassatu cù l'oliu elettricu biancu (oliu di eliminazione di macchie), è l'oliu elettricu biancu pò esse acquistatu in i magazzini di pruvista chimica.Pò esse ancu usatu per sguassà sottu una prova di piccula scala cù l'oliu di ventu.
8. Dopu chì i cantoni di u saccu sò sbuchjati o purtati, ùn serà micca troppu cunspicuu quandu hè dipintu cù un marcatore di u listessu culore chì u saccu.

borsa di moda femminile


Tempu di Postu: Oct-04-2022