• ny_back

BLOG

Cumu pulisce u saccu di pelle brutta

Cumu pulizziari l'internu bruttu di u saccu di vacca, cum'è u cusì chjamatu guarisce tutte e malatie, assai persone avà cumprà prudutti di lussu soprattuttu sceglie materiale di vacca, perchè a superficia di a pelle di vacca hè liscia, allora sapete cumu pulisce a brutta internu di u saccu di vacca, andemu inseme à fà un ochju.

Cumu pulisce l'internu di u saccu di pelle s'ellu hè bruttu 1
Pudete aduprà l'alcoolate è i cuttuni per pulizziari e macchie nantu à a borsa di coghju.I passi di l'operazione sò i seguenti:

Passu 1: Pour una quantità approprita di alcolu in u cuntinuu.
Passu 2: Piegate u cuttuni (pudete aduprà un rag nettu, sceglite quellu chì ùn sguassate micca i capelli) duie volte per aumentà u gruixu, è immergete una quantità d'alcohol in u cuntinuu.
Passu 3: Asciugà i spazii macchiati di u saccu di coghju cù un pad di cuttuni.
Passu 4: Pudete sguassate ripetutamente per 1 minutu cù tecniche gentili, è cresce u tempu in modu adattatu per i lochi cù macchie pesanti.
Passu 5: Dopu sguassate, i macchi sò sguassati, è l'alcolu s'evapora senza lascià traccia.
Nota: Dopu sguassate u saccu di pelle, pudete applicà un pocu di crema di vaselina per aumentà a lucentezza di a pelle.

Cumu pulisce u saccu di pelle brutta 2
1. Per e macchie generale, aduprate un rag o una spugna ligeramente umida immersa in una solu suluzione di pulizia per asciugà delicatamente.Dopu chì a tacca hè sguassata, sguassate cù un rag seccu duie o trè volte, è poi mette in un locu ventilatu per seccu naturali.Aduprate una spugna di pulizia immersa in sapone suave o vinu biancu per sguassate a terra cù l'alcohol, poi sguassate cù l'acqua, è poi lasciate a pelle secca naturalmente.Se a tacca hè stubborn, una suluzione detergente pò esse aduprata, ma deve esse cura per evità di dannu a superficia di a pelle.

2. Per e macchie più stubborn nantu à u saccu di vacca, cum'è spots d'oliu, macchie di penna, etc., aduprate un straccio suave dipped in u biancu d'ova per asciugà, o stringhje un pocu di pasta di denti per applicà à e macchie d'oliu.

3. Se a macchia d'oliu hè esistita nantu à u saccu di coghju per un bellu pezzu, hè megliu aduprà un pulitore di pelle speciale speciale o pasta di pulizia.Se l'area di u locu di l'oliu hè chjuca, solu spray direttamente nantu à u locu;se l'area di u locu di l'oliu hè grande, sguassate u liquidu o unguentu, è sguassate cù un rag o spazzola.

Cumu pulisce l'internu di a borsa di pelle quandu hè brutta 3
1. Cumu aduprà l'agente di pulizia in secca per a pelle tintura di benzene: prima scuzzulate l'agente di pulizia in secca uniformemente, poi versà direttamente in una tazza, tagliate un pezzu di gomma magica, bagnatu bè l'agente di pulizia secca, è sguassate a superficia di u saccu di vacchetta direttamente, hè megliu ripiglià in avanti è in daretu Wipe, in più, quandu l'asciugatura magica hè lavata, a terra sarà adsorbita nantu à a pulitura magica è diventerà assai brutta.Per piacè cambiate u latu pulitu è ​​immergete in detergente seccu per cuntinuà a lavà.Dopu avè pulitu tuttu, sguassate cù una spugna di microfibra asciutta Questu hè, poi asciugate cù un ventilatore elettricu, o lasciate seccu naturalmente.Per a terra assai ostinata, hè cunsigliatu d'utilizà una spazzola di denti a setole morbide immersa in un detergente seccu per scrub.

2. Per a terra generale, pudete spruverà direttamente l'agente di pulitura secca nantu à a spugna, assicuratevi di spruzzallu umitu, poi sguassate cù una spugna di microfibra, è poi sguassate cù un fan elettricu, o seccu naturalmente.(Ùn spray direttamente nantu à a borsa di pelle)

3. Latte di mantenimentu di a pelle tintu d'anilina Latte protettivu di pelle di alta qualità: Pulite u saccu di pelle prima, è dopu aduprà stu pruduttu dopu chì u saccu di pelle hè completamente seccu.Scuzzulate uniformemente u latte di mantenimentu, spruzzate nantu à a superficia di u saccu di coghju o versà nantu à una spugna, Asciugà uniformemente nantu à a superficia di u saccu di vacca, aspettate l'asciugatura naturali o asciugate cù un ventilatore elettricu.

 

 


Tempu di post: 19-novembre-2022