• ny_back

BLOG

cumu pulisce a borsa di pelle

A vostra borsa hè l'accessoriu per cumplettà u vostru sguardu.Ùn hè solu una dichjarazione di moda, pò ancu guardà tutti i vostri elementi essenziali.È s'è vo site un amatori di borse di pelle, avete bisognu à piglià cura.A pelle hè un materiale durable, ma hè bisognu di cura per mantene a so bellezza.In questa guida, vi guideremu in u prucessu di pulizia è cura di una borsa di pelle.

Passu 1: Determinà u tipu di pelle

U primu passu in a pulizia di una borsa hè di determinà u so tipu di pelle.Diversi tipi di pelle necessitanu diversi metudi di pulizia.Pudete identificà u tipu di pelle fighjendu l'etichetta nantu à u saccu o esaminendu a struttura è u sensu di a pelle.

Passu 2: Pulite u saccu

Quandu avete determinatu u vostru tipu di pelle, hè ora di pulisce a vostra borsa.Spolverate u saccu prima per caccià ogni terra o detriti.Pudete aduprà una spazzola suave o un pappu seccu per questu.Allora, pulite a borsa cù un pulitore di pelle.Applicà u pulitore à un pannu suave è sguassate delicatamente a borsa finu à ch'ella sia pulita.Assicuratevi di seguità a direzzione di u fabricatore per l'agente di pulizia.

Passu 3: Condicionà a pelle

Dopu a pulizia di a vostra borsa, hè u tempu di cundizzioni di a pelle.A pelle hà bisognu di umidità per impediscenu di asciucà è di cracking.Applicà l'acondicionador di pelle à un pannu suave è sguassate in tuttu u saccu.Assicuratevi di copre tutta a superficia di u saccu.Lasciate l'acondicionador per uni pochi di minuti, poi sguassate cù un pappu pulitu.

Passu 4: Prutegge a pelle

Per prutege a vostra borsa di pelle da e macchie è danni di l'acqua, avete bisognu di un protettore di pelle.Spray the protectant all over the bag, assicuratevi di copre ogni centimetru di a pelle.Lasciate u protettore seccu cumplettamente prima di utilizà a borsa.

Passu 5: Storing the Bag

Hè assai impurtante per almacenà a vostra borsa di pelle bè quandu ùn hè micca in usu.Mantene in un locu frescu seccu fora di u sole direttu o u calore.Pudete almacenà u saccu in un saccu di polvera o un saccu di tela molle per impedisce chì si sporchi o graffiate.

Cunsiglii per a cura di a vostra borsa di pelle

1. Evite l'usu di sustanzi chimichi duri o materiali abrasivi per pulizziari i vostri borse di pelle.

2. Ùn espone micca a borsa di pelle à a luce diretta di u sole o à a temperatura alta, altrimenti pruvucarà a pelle per fade o crack.

3. Evitate di guardà borse di pelle in sacchetti di plastica, perchè questu ferà chì a pelle suduri è puderà male.

4. Mantene a vostra borsa fora di l'uggetti sharp cum'è ponu scratch the leather.

5. Aduprate una spazzola morbida per caccià ogni terra o detritu da u tote di pelle.

In tuttu, a cura di a vostra borsa di coghju hè essenziale per mantene l'aspettu novu è bellu per l'anni à vene.Segui questi passi simplici per pulizziari è cura di a vostra borsa di pelle è puderete gode per un bellu pezzu.Ricurdativi, a vostra borsa ùn hè micca solu un accessori di moda, hè un investimentu.Pigliate bè è durà per anni.


Tempu di post: May-05-2023