• ny_back

BLOG

Cumu pulisce è mantene e borse di e donne

1. Asciugà a polvera ogni ghjornu.Comu tutti sapemu, i sacchetti di coghju sò assai paura di u polu, è u listessu hè veru per i sacchetti di coghju.Dunque, dopu avè finitu d'utilizà a vostra borsa di pelle, duvete truvà un rag nettu è pulisce cù cura a polvera nantu à a borsa.Se pudete persevere, a vostra borsa durà più.

2. Cumprate oliu speciale per sacchetti di coghju.In fatti, u mantenimentu di l'articuli di pelle richiede più attenzione da tutti.In generale, avete bisognu di cura di elli cù cura ogni mese o più.Pudete andà in u supermercatu per cumprà una buttiglia d'oliu di purse speciale, è poi pulisce a borsa bè, in modu chì pudete prutegge senza sforzu a "faccia" di a borsa.

3. Ùn mette micca in un locu umitu.Ch'ella sia un saccu di coghju o un saccu di coghju genuu, ùn pò micca esse postu in un locu umitu.Perchè l'ambienti umidi pruvucarà u saccu di coghju per indurisce, è pò ancu fade, chì ùn solu ùn affetta l'apparizione di u saccu, ma ancu dannu a pelle, cusì ognunu deve esse attentu.

4. Pulite cù salviette umide Quandu pulitemu u saccu di coghju, hè megliu aduprà cose non corrosive per pulizziari.In fatti, hè una bona idea di utilizà i panni umidi di u zitellu in casa per pulizziari.Perchè e salviette umide ponu evità a corrosione di i sacchetti di pelle.Quandu l'utilizanu, sguassate a macchia lentamente, è poi secca l'umidità residuale cù una spugna secca, perchè a vostra borsa di coghju pò esse più brillanti.

5. Ùn esse pressu da uggetti pisanti.Quandu aduprate a vostra borsa, duvete evità di esse pressatu da l'uggetti pisanti, perchè questu farà chì a vostra borsa si deformi è serà difficiule di ricuperà.Per quessa, u locu induve a borsa hè posta deve esse apertu.È questu pocu sensu cumunu di mantenimentu di a pelle hè qualcosa chì tutti deve tene in mente!

6. Cura di ogni ghjornu In circustanze nurmale, hè megliu ùn mette micca oggetti duri in u saccu, cum'è forbici, cacciavite, etc., perchè sti metalli ponu facilmente punisce u vostru saccu.À u listessu tempu, ùn mette micca u saccu di coghju in un locu chì hè troppu caldu, per ùn deteriorà a pelle di u saccu.

Cumu pulisce e borse di e donne

1. U saccu di coghju hè macchiatu d'oliu.Se a vostra borsa di pelle hè culurita, allora pudemu usà detergente per pulizziari.Pour una quantità approprita di detergente direttamente nantu à l'area contaminata, è dopu aduprate una spazzola suave per immergellu in l'acqua è pulisce delicatamente.S'ellu hè un saccu di pelle bianca, pudemu usà bleach diluted per pulizziari, è l'effettu hè più evidenti.

2. Penna à sfera chì scrive nantu à a borsa di coghju hè ancu una cosa assai cumuna.Ùn avemu micca da preoccupari di stu tipu di cose.Solu bisognu di applicà una capa di alcolu cun una cuncintrazione di 95% o una capa di biancu d'ova nantu à a scrittura, è poi Lasciate stà per circa cinque minuti è poi lavà cù acqua pulita.U funziunamentu hè assai sèmplice.

3. Sicondu e sfarente preferenze di i cunsumatori, i pruduttori sempre pruduceranu parechji culori quandu pruducianu u stessu saccu.Calchì volta si sceglie un saccu cù un culore troppu scuru, hè assai prubabile chì u culore sguasserà.Hè normale, pudemu immergellu in acqua salata cuncentrata per circa un minutu, è poi lavà cù acqua pulita.

4. Certi sacchetti di coghju ùn sò micca stati strettamente secchi durante a produzzione, perchè pudete truvà chì i sacchetti di coghju sò muffa quandu l'utilizate.À questu tempu, ùn avete micca esse nervoso.Avemu bisognu di mette i sacchetti in acqua calda di sapone à 40 gradi Soak it in acqua per una decina di minuti, è poi lavà cù acqua pulita.S'ellu hè un saccu di pelle bianca, pudete ancu mette in u sole per deci minuti.

5. A maiò parte di i ghjovani avà anu l'abitudine di portà i jeans, ma hè precisamente per questa abitudine chì a vostra borsa pò ancu esse macchiata cù u culore di i jeans.À questu tempu, duvemu scrub ripetutamente cù l'acqua saponata quandu lavate a tacca di purse finu à chì a tacca sparisce.

borse di donna

 


Tempu di Postu: Dec-03-2022