• ny_back

BLOG

Comu sceglie un saccu chjucu

1. Borse è a forma di a faccia Faces cù un forte sensu di tridimensionalità è alti cheekbones ponu sceglie un stile persunalizatu cù strisce brillanti è un stile metallicu neutru;mentre chì quelli cù picculi caratteristiche faciale è una faccia tonda sò adattati per sceglie l'embellishments più brillanti Borsa dolce è carina decorata cù .

2. Borsa è pettu Quandu u saccu hè chjapputu sottu à l'ascella, solu u so grossu pò esse vistu da a perspettiva frontale.Per quessa, mms cù petti plump è cinturi tondi più grossi deve sceglie sacchetti rectangulari magre è slender;mms cù petti più flat è corpi slanciati deve sceglie sacchetti triangulari cù lati grossi per fà a circunferenza superiore ligeramente grassa.

3. Borse è sacchetti alti, largu è grande sò populari, ma a manera di sceglie dipende di a vostra altezza per ùn vede micca ingombrante.Se l'altezza hè sopra à 165 cm, avete da pruvà à sceglie un saccu cù una durata tutale di circa 60 cm chì pò esse carricu verticalmente in una rivista;se l'altezza hè sottu à 158 cm, duvete sceglie un saccu cù una durata tutale di circa 50 cm chì pò esse carricatu horizontale in un saccu di rivista, proporzioni di u corpu allungatu.

4. Borse è vita Quandu cumprà sacchetti, ùn deve micca ignurà a so praticità.Sì avete solu "aghjurnatu" è diventate una bella mamma, ma fate tutte e buttigli di diaper in una borsa di coccodrillo nobile è retro, pudete spaventà i passanti.;I sacchetti di nylon culuriti cù sacchetti grandi è grandi ponu fà voi è u vostru zitellu in moda.

5. Borse è ragazze cù una personalità casuale è sportiva ponu sceglie più sacchetti "duru" cum'è nylon, plastica o tela grossa.E ragazze cù un temperamentu simpaticu è gentile sò spessu vestite cù tessuti eleganti è ligeri, cusì a struttura di i sacchetti deve esse principarmenti di cuttuni, linu o lace.

6. Borse è coghju A pelle naturale cumuna avarà linii fini sottu a pressione di u polgaru.U megliu u gradu, u megliu l'elasticità è a pienezza di a pelle.U mudellu di caprettu cumuni hè dispostu in un mudellu ondulatu, grossu è fine;a pelle di vacca gialla hà una struttura densa, è i pori sò disposti in punti irregulari;a superficia di a pelle di porcu hè ruvida, è u mudellu hè generalmente distribuitu in gruppi di trè pori, chì ponu esse duru o dolce.


Tempu di Postu: Dec-24-2022