• ny_back

BLOG

Cumu pudemu vede un pocu più vechju quandu ùn pudemu micca mantene a nostra ghjuventù ?

U modu più simplice è di risparmiu di travagliu hè di cambià l'imaghjini esterni di e mamma cù vestiti di moda.Mentre diventanu belli, ponu vede ghjovani, avè temperamentu è megliu dimustrà u so incantu persunale

Se vulete mantene a vostra mamma ghjovana cù vestiti, ùn deve micca solu portà a robba ghjustu, ma ancu amparà à utilizà l'accessori per decorate è embellish, perchè e vostre mamma ponu vede più attraente.

Avà, parlemu di l'idee di vestiti di una donna di 50 anni.Un caprettu, una sciarpa è una borsa ponu fà e mamma più di moda.

1、 Una donna di 50 anni ùn pare micca vechja in questu modu

1. Cappellu

Ùn importa micca a stagione chì portate, e mamma ùn deve micca sottovalutà l'incantu di i cappelli.Ùn sò micca solu un'arma magica per voi per portà vestiti sorpresa, ma ancu un bon modificatore per a forma di a vostra faccia.

Inoltre, i cappelli chì currispondenu cù diversi stili è stili ponu aghjunghje un incantu di moda diversu à u mudellu.Per esempiu, i berretti ponu aumentà u sensu frescu è bellu di vestitu, i cappelli di grande brimmed ponu fà chì e donne di 50 anni parenu più temperamenti, è cappelli di baseball chì sò ghjovani, etc.

2. Sciarpa

Quandu si veste in u vaghjimu è l'invernu, ùn deve micca solu attente à u sensu di a moda, ma ancu cunzidira l'effettu di u calore.E sciarpe sò l'accessori chì ponu megliu megliu l'effettu di l'insulazione termale, è ponu esse purtati in diverse manere per fà a ropa più di moda è migliurà u nivellu di vestitu.

I vestiti di parechje donne 50 sò nobili è grandi.A parte di u mutivu hè chì i metudi di currispundenza è purtate di "scarpe".A mamma di u blogger hè u megliu esempiu.I sciarpe facenu tuttu u vestitu più straneru è gustu

3. Saccu

In più di i dui accessori sopra, i sacchetti sò ancu assai favurevuli à u vestitu sorpresa di e donne, è ponu fà e mamma di 50 anni più di moda in vestiti.In particulare in vestiti di ogni ghjornu, i sacchetti di e donne ponu facilmente fà vede assai stranieri è eleganti.

In ogni casu, e mamma chì currispondenu à i sacchetti devenu attentu à l'stile di l'accessori è l'unità di vestiti per assicurà a coherenza di u mudellu tutale è evità a generazione di un sensu di discordia.

2 、 Cappellu + mantellu + scarpi tacchi

Se e mamma ùn anu micca una bona idea di vestiti, ponu cunsiderà u stilu di vestitu cù un sensu di alta classa è a manera di cunghjuntà i cappelli è i tacchi per facilmente portà bon temperamentu è alta classe.

Una donna di 50 anni hè assai adattata per portà una robba simplice, in particulare u mantellu simplice di culore solidu, chì pò facilmente rinfurzà u so temperamentu persunale è ancu pare assai di moda.Inoltre, i pantaloni è i faldidi sò assai belli, è ponu ancu riflette u temperamentu maturu è stabile.

Ma s'è vo vulete portà un stilu di mantellu sfarente, i cappelli è i tacchi pò esse dichjaratu chì sò armi magiche per u vestitu per vince.Cum'è a berretta nantu à a testa di a mamma di u blogger, face chì un pocu retro si senti più straneru.Inoltre, u temperamentu migliuratu di i scarpi di tacchi alti facianu facilmente e donne di 50 anni belli è distintivi.

3 、 Sciarpa + cappellu

In u vaghjimu è l'inguernu, e mamma anu da pruvà a cumminazzioni di sciarpe è cappelli per migliurà l'effettu di mantenimentu caldu è facenu più attraente.

Quandu currisponde à i sciarpe, suggerimu chì sceglite u toccu finale, è utilizate e caratteristiche di u culore è u mudellu per fà i scarpi un puntu culminante in u mudellu.In questu modu, ancu s'ellu sceglite a ropa populari, pudete facilmente evitari u sensu di i passanti, chì hè assai straneru.

Borsa a spalla da donna in forma di gnocco retro b


Tempu di Postu: Nov-23-2022