• ny_back

BLOG

Perchè e ragazze anu da portà i sacchetti quandu esce?

Ci sò parechji fattori!In quantu à u normale.U primu hè di vede bè cù a robba, è u sicondu hè di mantene e cose, perchè e ragazze anu veramente assai cose diverse, cusmetichi è altre cose chjuche.U terzu hè chì alcune ragazze naturalmente piace assai sacchetti.Sò amanti di sacchetti standard è anu assai sacchetti in a so cullezzione.

Aghju una nipote chì hè in l'università.Porta un saccu ogni volta ch'ella va à a classa.U so saccu ùn hè micca troppu !Ma a scola hà liberatu ancu trè o quattru.Scuru è lume, grande è chjucu.Ùn hè micca chì mi piace à portà un saccu, ma per un tempu, mi sentu veramente chì u saccu hè assai fastidiosu, è ùn vogliu micca veramente portà, ma ùn possu micca veramente.

Pigliate a classe cum'è un esempiu, avete bisognu di stallà un telefuninu, cuffie è tissuti.A volte, i tovaglioli sanitari sò ancu necessarii.Penne per a classa, chjavi, rossetto, balsamo per labbra, polverina per ritocchi, crema di mani, specchiu, etc. Ci sò troppu pezzi è pezzi, è assai cose veramente ùn funzionanu micca.
Se ùn avete micca un saccu, ùn pudete micca tene in manu, è hè spessu faciule per perdillu.Allora qualchì volta ci hè solu una classa à ghjornu, è e so zitelle ponu sempre purtà sacchetti.Parechji picciotti dicenu solu di nò è tornanu dopu à una classe s'ellu ùn capiscenu micca.Torna, ne aghju bisognu ?

Aghju da esce à manghjà dopu à a classe, è tengu tuttu u cambiamentu in u saccu.Avà a maiò parte di i vestiti ùn anu micca sacchetti di tela, per quessa, deve esse cunvenutu di portà un saccu per mette u cambiamentu!Ùn vi preoccupate di perde soldi.Fighjate à e zitelle chì esce à ghjucà à a strada, chì zitella ùn hà micca saccu !Hè vera chì più di a mità di e zitelle cunnosci i sacchetti.Dopu un bellu pezzu, hè diventatu un abitudine, è ùn hè micca cunfortu per ùn recita.In e mo parolle, mi sentu sicuru cù u saccu nantu à a mo spalle.

borsa di velluto


Tempu di posta: 02-Jan-2023