• ny_back

BLOG

Chì ci hè a diffarenza trà a pelle di vacca borsa è a pelle di vacca

1. I fonti materiali sò diffirenti.I fonti materiali sò diffirenti da a pelle originale di l'animali stessu.A pelle di vacca hè un pruduttu cù alcune caratteristiche di a pelle naturale prodotta da diverse tecnulugia di trasfurmazioni attraversu diverse materie prime di resina, pelle di scarti animali è diversi aiuti di trasfurmazioni.

 

2. A pelle di vacca hè a pelle di i bovini d'animali.Hè spessu usata in l'artighjanali per via di u so pelle fina è durable.A pelle di vacca hè ancu una parolla cinese, chì pò esse usata per discrìviri a dulcezza è a tenacità di e merchenzie, è pò ancu esse usata per riferite à e parolle false.

 

Chì ghjè a diffarenza trà vacca è vacca

A pelle di vacca hè a pelle di vacca cruda strappata da u bovinu senza epilazione è trasfurmazioni, mentre chì a pelle di vacca hè a pelle d'animali denaturata è micca perisca fatta da a pelle di vacca cruda per epilazione, tana è altri prucessi, è poi mudificata è finita in pelle di vacca.A pelle di vacca cruda hè stinky, periscibile, è ùn hà micca tenacità è elasticità, mentri a pelle di vacca hà un lustru assai naturali è granu di granu, è si senti còmode.

 

Chì ghjè a diffarenza trà vacca è vacca

A pelle di vacca si riferisce à a pelle nantu à a cima di una vacca, chì pò esse nera, gialla o bianca.

 

A superficia di a pelle di vacca hè compatta, cù una struttura chjara, pori fini, una bona permeabilità di l'aria, resistenza di plegamentu è resistenza à l'usura.

 

A pelle di vacca hè un bonu materiale per a fabricazione di marroni di coghju, chì pò esse generalmente usatu per fà sacchetti, scarpi, vestiti è altre necessità di ogni ghjornu.

 

Chì ghjè a diffarenza trà a pelle di vacca è a pelle di vacca?Cumu distingue a pelle di vacca è a pelle di vacca

1. A pelle di vacca hè a pelle di vacca cruda scavata da u bovinu senza depilazione è trasfurmazioni, mentre chì a pelle di vacca hè denaturata è a pelle d'animali non periscibile fatta da a pelle di vacca cruda attraversu l'epilazione, l'abbronzatura è altri prucessi, è dopu mudificatu è finitu in pelle di vacca.

 

2. A pelle di vacca cruda hè stinky, perishable, è ùn hà micca tenacità è elasticità, mentri a pelle di vacca hà un lustru assai naturali è granu di granu, è si senti còmode.

borsa à spalla stylish


Tempu di post: 13-Jan-2023