• ny_back

BLOG

I vantaghji di a pelle è cumu identificà a pelle?

A pelle hà una forte durezza, resistenza à l'usura è una bona permeabilità à l'aria.Mantene e caratteristiche di a pelle naturale cum'è a transpirabilità, l'assorbimentu di l'umidità, a dulcezza, a resistenza à l'usura è a cunsulazione forte.Pò esse ancu antistaticu, bona elasticità, resistente à l'usura, è pò esse trattatu cù tecnulugia impermeable è decontaminazione.
Microfiber hè l'abbreviazione di microfibra PU pelle sintetica.Hè un tessulu non-tessutu fattu di fibre di microfibra in una reta tridimensionale per carding è punching needle.Dopu u prucessu umitu, a resina PU hè impregnata, ridotta è estratta, è a microdermoabrasione hè tinta è finita.È altri prucessi sò finalmente fatti in pelle di microfibra.
Hè l'aghjuntu di microfibra à u poliuretanu PU, chì rinforza ancu a tenacità, a permeabilità di l'aria è a resistenza à l'usura;hà una resistenza à l'usura estremamente eccellente, una eccellente resistenza à u friddu, traspirabilità è resistenza à l'invecchiamento.
In i paesi stranieri, per via di l'influenza di l'associazioni di prutezzione di l'animali è di u sviluppu di a tecnulugia, a prestazione è l'applicazione di a pelle sintetica in microfibra di poliuretano supera a pelle naturale.
A pelle PU hè economica.U prezzu di a pelle genuina hè un pocu più caru di quellu di a pelle PU.
mancanza:
A superficia di a pelle hà pori è mudelli evidenti, ma ùn hè micca chjaru è i linii ùn sò micca ripetuti.
Ancu s'ellu PU imita ancu i pori, a so struttura di a superficia hè relativamente simplice.Inoltre, a pelle sintetica è a pelle artificiale anu una strata di tessili cum'è u pianu di fondu.Questa piastra di fondu tessili hè aduprata per aumentà a so forza di tensione, mentre chì u reversu di a pelle genuina ùn hà micca sta strata di tessili.Questa identificazione hè u metudu più simplice è praticu.
Cumu identificà a pelle:
1. Toccu cù a manu: toccu a superficia di a pelle cù a manu, se si senti liscia, dolce, grassa è elastica, hè vera pelle;mentre chì a superficia di a pelle sintetica artificiale generale hè astringente, rigida è povira di dolcezza
2. Videndu: a superficia di a vera pelle hà capelli è mudelli più chjaru, u pelle gialla hà pori ben proporzionati, u pelle di yak hà pori grossi è sparsi, è a pelle di capra hà pori di pesci.
3. Odore: tutti i pelle genuine anu l'odore di u pelle;è a pelle artificiale hà un forte odore di plastica pungente.
4. Ignite: strappa un pocu di fibra da u spinu di vera pelle è di pelle artificiale.Dopu l'ignizione, se ci hè un odore pungente è i nodi sò furmati, hè pelle artificiale;s'ellu puzza di capelli, hè vera pelle.

Borse per donna


Tempu di Postu: Oct-03-2022